Full of hope ;)

Assalamualaikum peeps .

Dah lama gila tak update blog ni cause aku rasa macam takde cite yang menarik . well aku rasa life aku sangat bosan sejak kebelakangan ni . Holiday ? Malas ahh nak cakap*jeling . bosan gilaa nokk . Bapak aku kan dah kurung aku so aku rase macam hidup dalam penjara . seriously aku sangat memberontak . kenapa ayah buat macam nie ? even keluar satu hari pun tak boleh . nak dekat spm katenyaaaa . lahai satu hari je kot aku mintak nak hang . srious tak faham ! tapi nak buat macam mana ? dia ayah . nak tak nak kena dengar :(

about dua hari ni keciik hati dengan Aqil . Dari tahun lepas dia dah janji nak teman kan aku buat assignment account . Tapi ?? Busy itu ini . memang kecik hati gilaaa ahh . Reply mesej dia pun 'hmm' , 'okay' , 'ouh' dan sebagainya . takde nyaa nak panggil sayang-2 ni . hihi jahat tak ? aku rasa mesti korang bosan kalau ada orang macam nie reply mesej kat korang . tapi setiap kali aku kecik hati ke , bad mood dengan dia , dia suka hantar mesej macam nie : 


*dia salah eja nama ayah aku ! nak kena nie sayangg*cekak pinggang

Aku tersenyum baca mesej nie ? gila takk senyum . tapi aku ego lagi . malas nak tunjuk sangat yang aku cair hihiiii . so slow slow aku bg respon lama-2 okay ;) 

by the way dah lama tak spend time dengan dia . cuti nie dia busy kerja kerja kerja . hmphhh mnyampahh ! today dia dah gerak pergi UTHM . so after this , he will be so busy , maybe jarang untuk meluangkan masa dengan aku ? so what should i do ? faham dengan situasi dia atau merajuk lagi ? aku rasa aku boleh faham dia cuma tak boleh buang tabiat aku nie . acane eak ? hmm..

sebenarnya even aku kuat sangat merajuk , kecik hati , dan sangat sensitif dengan apa yang dia buat , aku sayang gilaa dengan dia . boleh dikatakan aku setia jugak laa dengan dia even dulu dia pernah mendua kan aku tapi kembali ke pangkal jalan . dia kata dia tak boleh nak tinggal kan aku . tapi kenapa dia cari yang lain dulu ?? mesti maknenya ada yang kurang pada aku kan ? eh eh tu cerita lepas lah ! jangan ungkit lagi .

sekarang bukak buku baru ceeewaaaahhh . hopefully dia betul berubah . hopefully lahh kay sayang ;)

p/s : b jaga diri baik baik dekat sana . jangan nak menggatal lagi pegang pegang tangan bagai . kang tak pasal pasal kena datang pasir gudang pujuk saya hihi . study betul-2 . nantikan awak nak bawak saya pergi oversea . insyaallah kalau salah sorang dari kita tak sebut perkataan putus , clash , break dan sewaktu dengan nyaa , kita boleh kekalkan relationship nie . i want to be your perfect wife . maybe one day Insyaallah :')





Thanks for read :)

No comments:

Post a Comment