Hi love ;)

Assalamualaikum...

*menongkat dagu

apa aku nak story sebenarnya ?? ohh ya . tak banyyak pun . hihi . last saturday i met my yayangg . and felt like want hug him dekat library tuu . haha . lek-2 . public wooooiiii .

dia temankan aku study . di sebabkan option yang dia teror cuma math , so itu je lahh yang dia dapat tolong aku . kali ni aku fokus betul-2 time dia ajar . memang masuk otak . dah tak angau lagi ahak ahak . so study study and study .

sat sat ! mak jemah ada cerita nihhhh . hmm . aku gagal dapat top 5 . memang dissapointed gilaaa . kitaa nak teddy besar tuu !! mula mula aku bagi tahu dia , dia just cakap , takpe sayang , trial nanti kan ade lagi . cube lagi . and i was like alaaaaaaaaa . tak nak nanti  . nak laa ni jugak . so pujuk punya pujuk pujuk . last-2 jawapan nya . 'yelaaaa nanti b pkir pkirkan' . tak puas hati lagi . nak dia jawab ya jugak . pujuk lagi and the final result , 'yela yela yela , b beli .' haha dalam hati yahooooo . haha nie yang buat cek sayang kat hang nih !

but bila dekat library , dia kata'smalam tu b nak sedapkan hati budak tu je . tak nak dia merajuk' . haihhh kuang hajaq hang nih ! tak kenal ka marka hang ni kalau dah ngamuk lagu mana ??? dia suruh aku jawab paper 2 math . kalau dapat A , dia bagi teddy bear BESAQ yang aku nak sangat tu  . macam budak kecik kan aku ? okayy whatever . heheww .

ah pendekkan cerita , aku dapat jugak lahh nanti teddy nya wink wink .

poyonyaaa kita sayang . HAHA

haha ni time lepak dekat tempat bowling . lahai tak tau lahh kenapa . it was a bored date . totally . maybe sebab dah selalu sangat dekat pb tuhh . *jangan tanya kenapa dekat pb :') . sabar nyna sabar , lepas spm , you'll free like a bird . kita tengok wayang macam dulu eahh ehh . 

with love,
nyna




Thanks for read :)

No comments:

Post a Comment