Last Year For Teacher's Day

Assalamualaikum .

sape kat sini last year skolah cam aku lambai-2 *winkwink . act bila pikir macam seriously tak nak tinggal kan sekolah . tapi nak buat cane kann . life must go on*angkat kening . act kitaa nak update sikit pasal hari guruu kita untuk tahun yang terakhir nie sebelum masuk alam remaja yang sebenar cewaahhhh ^^

tak banyak pun gambar yang dapat aku amek . ye laa sebab guna pun digital je . takde dslr macam awak-awak semuaa .by the way , let the picture tell the short stories ;


morning smile ;)


lesum pipit diaa ;)

saya fokus dekat cikgu tough tuu
CIKGU SABRI

haaa tu diaa .
sape tu sape tu ?

PUAN SALWA ;)
Hihi cikgu kesayangan semuaa kan ?
if siapa nampak dia yang tak bersalah pun terasa macam buat salah ??

she is my favourite english teacher .
MISS BAHIAH


guys , ILY .

meh pleasing sikit kuih cik Izyan kita buat ;)

againn 

aku gemok , kau gendut . hihi

bajet pengawas pulak guaa hihi .
lu hado ?

:)

mayuuu laa kite --'

aku mmg suka buat muka annoying . so ?

haa tu dia baru nampak  kau Fatia Izyan 



specially for my beloved teacher <3

sayang kau ketot 

hihi rindu dia .

i wonder why your name is everywhere b ??

kat belakang tu cikgu-2 saya yang vogue-2 *angkat kening

see my pimples :(

fath is not here 

Miss Bahiah kita dah tukar baju laa

meet Puan Nur Sakinah ,
our maths teacher

garang macam singa tauu --'
sape berani mati , silalah tak buat kerja dia . hihi


lastly ,  meet our addmaths teacher .
Puan Daliyanie a.k.a  cikgu Dal

tak semua gambar cikgu kite dapat amek :( n buddies yang lain , gambar korang dalam nie takde pun kann ? huhu sebab masing semuaa buat hal masing-2 . takpe , if ade event lagi , aku cari korang semua . dont worry ;) 

P/S : ayah bila nak belikan nikon kita ?????????? (hadiah birthday yang terakru)




Thanks for read :)

No comments:

Post a Comment