my sweet 18

assalamualaikum..

Alhamdulillah 25 Januari lepas , Allah masih panjangkan umur aku n masih diberi peluang untuk sambut bufday yang ke 18 . yippiiiii !!! mcm tak sangka dah besar skrg , dah habis skolah , n dah boleh kawen . okay yang tu tipu .

actually just nak cerita about my birthday moment . i mean , this year merupakan birthday terbaik yang pernah aku sambut . tak pernah rasa di hargai mcm ni :')

petang tu , tetiba fisya text , dia katakalau dorang dah sampai baru aku gerak bukit layang2 . and i was like ??????? ape ni ?? tetiba jeee . then dia kata datang jee , bila dia suruh baru gerak . n aku pun siap laa ala2 kadar , tak cun sangat , sbb aku takut ! takut ada telur , tepung , nila and so whatever .  then bila aku dah sampai sana , look what they had done for me . seriously sangat terharu . eventhough simple , tapi aku tak pernah rasa di hargai mcm ni .

tengok ni saya dapat belon banyak xD


dan mereka lahh org yg bertanggungjawab buat semua ni :D

and Thanks God , plan diorang nak buat BLAST untuk aku x menjadi ! ontheway nak pergi tu aku mmg doa banyak2 . dorang kata kesian pulak tgk aku balik comot2 kang . hahah so sweet uollsss . 

malam pergi dinner dgn family pulak . its just a simple  dinner . we headed to Mama Chop Papa Grill at Taman Bukit Dahlia . and theres no cake .sbb aku malas nak mintak . kalau ayah nak beli untuk aku dgn rela hati takpe lahh kan . kalau takde takde  laa . haha.

they the reason why i was born in this beautiful world . 

i prefer to call her Byna :)

my brother got fever. PITY --'

atototo adik bongdu pengarang jantung comel :D

aku dgn dia slalu jd gila bila bergabung .

and here is le girl .

and tinggal nak celebrate dgn my yayang intan payung :p act dia dah janji nak celebrate 26 which is on saturday . tapi.......... something happend that night which is too privacy nak ceghita :'( and we fight a lot . and the date cancelled . siapa tak sedih bhai exited nak celebrate birthday lagi2 dgn org yang kita sayang , tiba2 cancel mcm tu je . katanya ada hal lain . so pffffftttttttttt !! so malam tu aku dah pasrah gila , and dah x kisah if dah x jadi date sekali pun ! marah ni . tetiba malam tu dia text ckp esok date mcm biasa . as what he plan . tapi aku ckp tak nak ! merajuk laa knon .

so dijadikan cerita esok nyaa 26 hb tu aku pergi amek ujian undang2 pagi2 . Alhamdulillah lulus jugak after jawab buat kali kedua . then balik rumah , landing2 , on9 , n kemas baju sbb family nak balik kampung . tetiba dpt call :

Him : hello .
Me : hello .
Him : kat mana tu ? tga buat ape ?
Me : rumah , nothing . baru balik amek ujian .
Him : ouh , lulus tak ?
Me : lulus lahh . (jwb nak x nak)
Him : berapa ?
Me : 42 .
Him : ouh , org nak ckp ni , org dah sampai jusco .
Me : hah ?? org dah kata kan x jadi dah laaa .
Him : i dah ckp kan semalam kita jadi date .
Me : habis nak buat mcm mana ? i dah nak balik kpg dah ni !
Him : i dah ckp kan . da la x nak dtg takpe .
me : okay2 i tnya ayah dulu.
Him : hmm okay .

aku pun call ayah..bodek punya bodek ayah bagi keluar . dia sanggup lambat sikit time nak balik kpg . ahhh ayah so sweet . sayang ayah . and aku kemas baju time tu sumbat2 je dlm beg . dgn nak pilih baju nak jumpa aqil lagi , mana nak make up lagi , iron tudung lagi , semua nyaaa kelam kabut !  last2 aku sebat je baju ape2 , muka just pakai bedak ala kadar , no make up at all ! haa natural jee kali ni . then naik bus and cab heading to jusco .

then sampai2 je nampak sorang mamat pkai baju hijau berfull cap dduk depan Nando's . actually tga marah lagi ni kat dia . mmg x okay pun . ada ke gaduh pun tak okay lagi dah nak pergi date . mmg aku ingt nak layan dia ala kadar je time tu . haha tapi bila dah tegur dia , automatically dia senyum nampak aku , then terus bagi present . Ya Allah , mana lahh x cair ! saje jee kan . panceng aku dgn barang roxy , buat muka comel dpan aku , panggil aku sayang mcm malam semalam takde ape je berlaku . then x habis2 puji aku comel sgt hari ni , lain laa ape laa . just because aku pakai dress dgn maxi skirt , tudung bawal , wedges . actually aku dah tau taste dia mcm tu . just aku x yakin je dgn ape yg aku main bedal je pakai . x sangka dia pun suka tgk aku dress up mcm tu .

and date hari tu pun berjalan dgn lancar *ayat mintak kaki saiz sepuluh* . dia kata aku boleh mkn ape je yang aku nak . so aku ajak dia pergi pizza hut . haha firstly mmg susah nak ajak dia cuz dia sangat benci mkn pizza . aku tau tu . since mula2 knal dia dah gtau da. but peduli ape ?? bkn pizza je ada dlm tu . banyak lagi yang dia boleh order .

hari tu dia je yang konker camera aku sbb aku lawa katanyaa . lawa sgt lah kan ! serabai je aku rasa hahahaha :D

imma happy girl 

please stop taking ma pict !

tudung aku mmg pftttt hari ni .

today i am so selekeh ! natural face .

dah laaa jgn amek gambar guaa lagi xD

okay suka hati laa yg penting aku suka buat muke cenggini .


we cute and we know it :*

ehh syg kenapa comel ? haha

Honey BBQ chicken . so x sdap tpi aqil kata sedap ??? yucks

haa ni baru sedap . yum yum Lime Chicken Chop

this is his favourite . setiap kali date mesti ada benda ni .


jemput2 makan . dah kebulur ni .

ni namanya kurang kerja snap gambar org kebulur hahah

tuan2 puan2 , ni saya perkenalkan french fries buatan malaysia ye .

so in love .

me like to make silly face



okay sila bagi sepak laju2 ke muka aku dush3


thank you for this honey :D

so i would like to thank for you guys yang sudi buat surprise , celebrate my birthday . serious terharu sgt ! sayang anda semuaa . and tak lupa jugak untuk ini :

terima kasih kawan baik , kawan dunia akhirat ,
kawan sebantal , setilam , sebaju seseluar semuaa .
kau kawan paling aku syg , paling setia , paling faham aku ,
even kau x dpt bg aku ape2 , tapi kau ttap usaha untuk buat aku happy ,
thanks doo .
syg kau 
NUR FATIN SHAHIRAH MOHD NOR .

thanks guys .
bye .













Thanks for read :)

No comments:

Post a Comment