Happy everydayyy annyversary sayangggg

Assalamualaikum .

rasanya macam dah lama gilaaa tak update beloggggg . setahu aku , sejak dari puasa hari tuh ? pasal raya pun tak update :') yelahhh . tak sempat laa . gambar pun baynak sangat . almakulum lahh , kamera dah dapat :)

act aku malas lahhh nak cerita panjang . memang sekarang malas sangat . tunggu lahh lepas SPM nanti , first thing aku nak buat ,kemaskini aku punya lappy ni . gambar bersepah-2 . 2nd , buat twitter . haha baru nak buat ? so outdated . then , aku nak kemas-2 sikit blog nihhh . haihhh tak sedap di pandang mata . buruk kan ? yeahh aku tau .

then sebenarnyaa aku nak tunaikan permintaan someone . dia kata , dah lama aku tak update pasal dia dekat blog ? hihi sangat busy lately ni sayanggg . ohhh stalker ea . okaylahhh , here is it . simple je yg saya nak cakap , hari hari saya sayang awak , and hari-2 adalah annyversary kita sebab hari-2 kita jatuh cinta <3

   


suka lentok dekat bahu dia time jalan-2 , dia tanya kenapa
suka lentok dekat bahu dia ?
sebab ex saya smuanyaa sama tinggi dengan saya wak :')
tak dapat saya nak bermanja . dengan awak jeee hihi
so saya sayang awak tinggi . hihi

8 August 2012
Hijau .
kita comel :)

so , happy everyday annyversary intan payung . semoga apa yang kita harap , apa yang kita lalui akan terbalas dengan ikatan yang sah satu hari nanti . ecehhhhhhhh :P






Thanks for read :)

No comments:

Post a Comment