its a worst ! PLKN -,-

Assalamualaikum ,

*kesat air mata lepas baca ini ;



buat korang yang memang tak hengenn lansung nak oergi apa perasaan bila baca ni ?? seriously aku macam haaaaahhhh ??? bestfriends PG1 kebanyakan tak dapat , tak tahulahh dekat Alattas sana . but why me ?? its not fair okayyy . Dato'Najib saya tak nak pergi*melutut* hihi . orang pertama yang aku bagi tahu of course lahh mak ayah dan reaction diorangg , ketawa dan bertepuk tangan *jelingggg . ayah tak habis-2 jabat tangan dgn aku nd say 'TAHNIAH TAHNIAH' erghhhhhhh .

naik bilik , cek lagi sekali nd its still the same . jahat tauu jahat ! malam call Aqil . mula-2 dia tak habis-2 ketawa kann . seriously masa dia ketawa kan tuu air mata aku terus jatuh . sampai hatiii b lu ketawa kan guaa hmphhhh . aku tak tauu sama ada dia dengar ataupun tak but mmg aku betul-2 menangis . then aku diamm je dia pun  berhenti gelakkan aku *tau takot ! . lepastu mulalah pujuk-2 aku . tapi pujuk punn dapat apa ? pergi tetap kena pergi . 

"PLKN best lahh sayangg . mula-mula je tak best . kawan-2 b yang pergi situ semuaa kata best macam tak nak balik . nanti kat sana sayang dapat main pistol ! "

"pistol ? bukan senapangg ke ?"

"ha maksud b senapang lahh hihi . jangan risau lahh ehh . terima je laaa . pejam celik je tu dah 3 bulan . dah dah jangan nak nangis "

erghhhh . ye cakap mmg senang . semua orang tak faham kenapa aku tak nak sangat pergi . macam  macam plan aku dah buat after spm nihh . semuaa hancur . terpaksa buat plan B . tapi tulahh , kita hanya mampu merangcang , tapi Tuhan lebih arif melaksanakannya . Dia tahu apa yang terbaik untuk hambaNya .  mgkin ada hikmah kenapa aku kena prgi . nd aku akan tunggu hikmah tu *kesan air mata hembus hingus

nd aku tak habis-2 pesan dekat dia jangan menggatal jangan cari lain sementara aku kat sana nd so whatever . mmg annoying kan aku . takut sangat macam nak pergi bertahun-2 and paling tak boleh belah pesanan aku kat dia , tunggu aku balik . HAHAHA mesti dia gelak dalam hati . guaa sayang lu ofkos lahh gua pesan macam-2 erghh .

apa yang aku nak sampaikan cuma AKU TAK NAK PERGI PLKN !!!!!!!!!!






Thanks for read :)

No comments:

Post a Comment