Finally guaa freedom !

Assalamualaikum . ehem ehem *cough . rasanya belum terlambat untuk aku bgtahu yang aku dah tamat SPM dan kehidupan sekolah aku dah berakhir mwehehehe .so encik Aqil , saya bukan lagi pelajar sekolah yang senang dibuli lagi okayy ??

Tapi tapi tapi , ha ni yang nak cerita ni ! konon ahh kan last day hari tu , time paper ekonomi asas , lepas habis jawab exam nak huhahuha sikit . amik signature kawan kat baju ke , main tepung ke , baru ahh rock kan ?? tapi takde pun . si Fathiyah bawak pistol air , dalam letak nila . gila cool . then dia bawak naik dewan , dgn harapan keluar je dewan nak terus tembak budak-2 ni  semuaa . letak kat luar . masa tengah jawab exam kan , ada sorang pengawas tu , yang kebetulan si Fath ni mmg minat gilaa ahh dkat dia . pengawas tu lalu sebelah dia then dia sengih2 tgk fath . mula la perasan si fath ni . pengawas tu bisik2 dekat pengawas lagi sorang kat depan then ketawa-2 . kitorang double pelik laa .

masa yg ditunggu tiba , bila pengawas tu suruh berhenti menulis , gila seronok !semuaa exited gila . aku dgn fath exited sbb kitorang nak kenakan si Leeya . dia kemain dah warning awal-2 'aku nak kenakan orang tapi aku tak nak orang kenakan aku' hamboi banyak cantik ? hahaha . aku dgn fath org paling beriyaaa keluar dewan . sekali tgk pistol air tu , KOSONG ! mcm airnya dah dibuang . kitorang syak pengawas tu yg buang thats why dia sengih-2 tadi . ohhh man ! semua harapan musnah . HAHA last-2 kitorang photoshoot je lahh . hmm gambar dah malas nak upload sbb dah upload  kat fb . hehe .

Sabtu 8/12/12 . finally a date ! wehooooooo round aplause . actually plan nak hangout sekali dgn Fath and Fisya dekat KSL . tapi tapi tapi , nak dijadikan ceghitaa lah kan , driver kita nih sampai lambat . Sape ? ala cik abg kita yg hensem ni lahh . i told him pkol 12.30 dah gerak KSL . sekali call tanya dia kat mana , ghupenyee dia baru nak mandi ! berasap telinga aku time tu . then tunggu tunggu tetiba dapat text :
Jantung Hati - syg sorry jam sikit ni . lambat sikit ehh . huhu

what ??? jam ?? time tu lahh aku dpt text lagi :
unsave number - beb guaa dah sampai !

okay thats from fisya . aku tak save num dia cuz aku hafal . wehee . okay sambung balik . hmm fisya dah sampai ! ohmy ohmy ohmy ! mcm mana ni , Aqil tak sampai lagi . then aku ckp yg aku ontheway and jalam jam . about pkol 1.30 kot dia sampai . okay niat hati masuk-2 je dalam kereta nak mgamuk sikit . tetiba kan.....tgk dia pkai cap mcm Bieber yang aku suka sgt tu , ahhh tak jadi . melting habis hihi . 

omel je sayang guaa drive hihi

saya happy setiap kali jumpa dia :D



dipendekkan cerita , at last kitorang tak dpt jumpa lansung ! hmm sedih kan . so aku date je laa berdua dgn aqil . kitorang beli tiket pkul 3.50 . movie BREAKING DAWN PART 2 ! fuhh mmg exited gilaa nak tgk . sementara nak tunggu movie start , jalan jalan lahh around KSL tuu .




i found this super cute watch . PARIS !

time jalan tu kan , aku pakai wedges so aku asek teplecok je :( asek kena bahan jee dgn aqil ! thne kitorang cari tmpt makan tak jumpa-2 . semuaa tempat cina punya . lastly jumpa KFC . ahh bole laa dari takde . kat kfc kena que panjang gila ! after 30 minutes i guess , baru dapat nak beli . time baru nak mkn tu kan..............................aqil bgtahu yang jam dah pkul 3.40 . Ohmy ! movie start pkol 3.50 laaaaaaaaa ! aku makan ala kadar je . punya laa nak kejarkan movie punya pasal . Aqil mmbebel sebab mkn tak habis pun akudah tak kesah . kesia dia lapar tapi aku paksa dia stop makan . Sorry b....

see ramai sgt !


baru nak makan ni , kesian budak lapar :(


dlm wyg kan , aqil asek membebel je . kenapa dia mcm ni ? kenapa tak lawan ? kenapa dia tak mati ??? b nak ketua dia mati ! hahahah funny lah youu . lepas wyg Aten text :

Aten - beb kau kat mana ?
Nyna - KSL lagi . why ?
Aten - weh aku dah habis ronde-2 ni . kau bila nak balik ? why not kita makan burger bakar ?
Nyna - nak pegi mcm mana ?
Aten - Aqil ?

hm bagus jugak idea tu . then ajak aqil then dia stuju nak bawak kitorang makan burger bakar . weheee .mula2 mintak izin ayah dulu nak balik lambat . then ayah bagi . and happy gilaa sebab aku tak pernah keluar balik rumah sampai pkol 10 ?? HAHA then amek Aten dekat pb then continue our journey to makan burger bakar :)

toninght we are young mwehehe


heading to Setia Tropika wehooo !

tapi tapi tapi kan.......sedih lagi :( time kitorang sampai burger bakar dah habis . kempunan lah wehhh ! last-2 lepak situ je . yayang I layan sisha . act aku tak bg ! onthe way tu dia merayu-2 nak sisha and he said it was last . pasni dah tak lagi . hmmmmmm layan je laaa . mlm tu aku try jugak sisha , but seriously aku nak temuntah ! sumpah tak nak lagi ...


hubby and wifey mweheheheh



jangan buat muka comel laa sayangg

our photographer for today

b apasal lu buat muka gitu ?

ahh suda la luuu haha

okay this is cool :3

my bestie ever . kawan paling setia , paling rock .

masa ni tga borak pasal 5 days mc . muka dia time ni mmg cannot go !

gosh ! he so mean ! nasib baik sejuk dan wangi tauu :3

b..dah dah la tuuu stop la sisha tuuu..

and paling best , kitorang sampai tepat pukul 10 mlm kat rumah nayah lansung tak marah ! seriously mlm tu rasa mcm nak peluk cium ayah kuat-2 . HAHA . and hari tu hari paling happy pnah aku rasa . thanks b bawak jalan-2 , sampai sakit2 badan drive . me love you a lot !

p/s : b...........nak makan burger bakar laa . t bawak i kay ? xoxo




         

Thanks for read :)

No comments:

Post a Comment