holidays lalala

Assalamualaikum semua ! so hows your school holiday ? me ? FYI , aku dikurung sampai habis SPM . Aku ulang lagii , SPM ! No cs , no jusco , no wayang-2 . ohgoshhhhh !  dah lahhh kite dah lame tak jumpa yayangg kite :'(

so kay lahh , so cuti nie , banyak habiskan mase melepak around pasir gudang . nak buat macam mane kann ? tu jee yang mampu . Isnin , si pendek Aten nie ajak aku merayap . boring katenye . since dia tak penah lagi makan tutti frutti , aku ajak dia pergi seri alam . hhi .
|
|
|
|
V


meet my bestie :3

we are lens queen

i'm getting more fat !
GOSH !


kite sayang die tauu !



kawan baik sehidup semati HIHI

then selasa , nowhere . just pergi library , STUDY lahh konon nyaa . ehhh , memang study lahhh . tak caye pulekkk . today dgn puspa , atika n aten . tapi kann , hari nie hari malangg puspa . purse dia kena copet . tak guna punaya pencopet ! kau buat semua orang fobia nak dtg pasir gudang tau ! (time bufday aku Aqil datang pasir gudang then helmet dia kene copet jugak . dia fobia nak dtg pasir gudang :'( ) kay enoughh --'

|
|
|
|
|
|
V



puspa aten adlina



purveyance meet benevolent



girls you are awsome !

Rabu , i think this is the part that i really love . hihi . act mula-2 pergi library dgn Amirul n membe dia . then tga hari planning nak makan mcd , tapi tak jadi cuz hujan . terserempak dgn budak comel Intan .dia ajak join makan sekali . dekat foodcourt makan dgn Syaff , Intan n adek dia . act aku tak pernah pun borak ke hape dgn dorangg ni . but lepak ngn dorang macam dah biase jeee . HAHA . lepas makan , Syaff n Mirul ajak main bowling . but aku taknak . yela aku tak pandai main bowling . elak madah jatuh longkang jeeeee ? HAHA.

then Intan ajak pegi karoks . aku on jeee . mamat 2 ekor nie tak nak pun kitorang pakse HIHI .sampai bilik karoks tuuu , yang tak nak tu laa paling exited melalak . CIH ! suare adik Intan , Ken macam JB seriouslyyy . hihi . tetiba kan kluar lagu dangdut . kitorang pelik sape request lagu tuu . tetiba Intan sengih -2 . haha hambik kau die ajak kitorang goyang sekali . eee tak mau tak mau . HAHA .

then mase main bowling kannn , ade budak merajuk kalah dgn budak kecik . sape ?KAU lahh amirul faiz ! haha .
|
|
|
|
|
V


taknak-2 dia yang beriaa HAHA

Syaff cari lagu Jar of hearts tapi takdee :/

me with Syaff ,Intan n Ken


they were cute right ? HIHI

cuti sekolahh nie aku tak dapat spent time dgn buah hati , holiday dgn family pun tak . so jelly tgk family laen pegi holiday jauh-2 . aku bila lagi ? errrrr suck ! huhu by the way , I MISS THEM ALREADY .



Thanks for read :)

No comments:

Post a Comment