lambat update hihi

haii .
hihi act aku nak cerita hari tuu .
celebrate birthdayy .
malas laa asek pegi tgk wayang jee .
bosan !
so aku ajak si keding nie pegi tutti frutti .

25 januari 2012 ,
pkol 12 lbehhh gituu ,
tengahari .
aqil call cakap dia dah sampai pasir gudang
tengah tunggu aku .
and i as like haaahhhh !
aku baru siap mandi .
nak pakai tudung dah lahh berejam .
haha biar laa dia tunggu .
bukan selalu . birthday aku
kann nie .
then siap-2 pergi pb .
tgk-2 dia dah tunggu .
tapi dia tak bawah present .
sedihh jugak laa .
dah muncung bole sangkut 
hanger dahh . hih .
tapi tak pelahh.

so kitorang pegi mkn mcd dulu .
masing-2 kebulur .
haha .
lepas tuu baru pegi tutti frutti .

act aku baru first time mkn .
sampai sane ,
tak tauu nak pilih cup mane .
aqil kate , 
'amiklahh yang wane pink tuu ,
awakkan suka '
then aku ikot je .
kite share cuz cup dia besar .
dia amek vanilla 
n aku amek strawberry
cuz aku suka pink !
HAHA

|
|
|
|
|
V

we :)

Aqil makan comot :p

dia dipaksa snap gambar .
tgk mukaaa . HAHA

jangan aa habiskannnn :'(

budak syok sendiri

agaknye mesti dia nak kate ,
senyum da laa tak nampak mate .
HAHA

so thanks for celebrate my birthday
walaupun simple
dan TERTINGGAL
present . HIHI

kbyeee .



Thanks for read :)

No comments:

Post a Comment